پایان بی آغاز







منوی وبلاگ



نويسنده



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



وضعیت من در یاهو



کاربران





پایان عشق

خزان آمد به این بستان و گلزارم چه ویران شد           خداوندا چرایارم چنین بشکسته پیمان شد

دلم از اینهمه اندوه دیگر غرق خون گشته                 دلی آسوده خاطر داشتم آن هم پریشان شد

نگار نازنین ما که حرف با وفایی زد                          وفا را برد از یاد و به راه بی وفایان شد

نه مهری دید دل از او نه لبخندی به روی لب            همه خوبی ز خاطر برد و از نا مهربانان شد

  قرارم بود تا مردن بمانم بر سر عهدش          ولی او خود گسست آن عهد و عشق ما به پایان شد

به او گفتم رفاقت را ز خاطر برده ای دیگر                     بگفتا رسم این دنیا مرام نارفیقان شد

به او گفتم وفا رابین به پایت سوختم عمری                بسوزاند او مرا بدتر ز دیدارم گریزان شد

به او گفتم پشیمان می شوی از رفتنت جانا             تو می آیی ولی آندم که عمر من به پایان شد

زمان دوستی چو عمر گل کوتاه بود اما                   به یادت تا ابد قلبم چه سرگردان و نالان شد

کنون چون رفت بی همره خداوندا نگهدارش              ولی با رفتن لیلی دل مجنون چه ویران شد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نویسنده hemed 14:34 | |



*چه آسان می توان از یادها رفت*